Diskuse

Opožděný Den matek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jsem mazaný muž, taky chalupníme a ctím tradice - Den matek. Pak i moje žena, kterou obdarovávám. Již takto obdržela značkovou sekyrku, kalové čerpadlo a hlavně pak, z pradob - Kdysi výkřik techniky - Elektrickou sekačku na trávu ! Malebná krabice v 8 patře paneláku, čeká se na víkend ... I tedy postupně skládám v obýváku - hle, pojistky chod motoru udrží ! Co to tu poletuje, za podivné chmýří !? Odsunu stroj - Na plyšovém koberci na mne hledí pravidelné vysekané kolo záběru ! Co teď ? Ženo, pojď si zkusit ten úžasný nový stroj ! ... Dobrotivá matka přichází a koná ... Tu odsunu sekačku ... Ženo, matko, co jsi to ZASE vyvedla ! ... To byl u nás naopak - zase zrychlený Den matek ... :-) (Příhoda skutečná, cca 15 let, koberec se otočil pod gauč, pak už jenom sekačky motorové ... Mj., tu službu rozvozu květin použévám opakovaně - včetně přáníčka - dobrá věc) ... Teď přemýšlím nad štípačem dřeva - žena opět zajisté přivítá, nutno taky v paneláku vyzkoušet ...

1 0
možnosti
Foto

Vy budete taky jistě filuta, Mirku 8-o také jsem často obdarována různými stroji a přístroji, kterým vládnu já, aby manžel nemusel ;-) Velmi rychle pochopil, že ta zařízení potřebují obsluhu ;-D Díky za milý příspěvek!R^

1 0
možnosti