Diskuse

Jste-li nemocní, nechoďte raději k doktorovi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy to na člověka zkrátka dolehne, že? znám tyhle pocity dost dobře R^

0 0
možnosti

Chápu, že výše uvedený text není pokus o literární dílo, ale jsem rád tomu, jak zdařile vypovídá o úrovni většiny dnešních moderátorů, redaktorů a nemyslících dabérů.

Ke čtení mě přinutil hrozný slovosled v názvu, abych si už brzy poté lámal hlavu nad podivností, cituji:

"Vstupujeme do čekárny v devět ráno, aby odezněl příliv pacientů na odběry," + našel několik dalších neohrabaností, přehmatů a nakonec klišé o anděli, který má schovaná křídla.

0 0
možnosti

Také obsahově název hodně bije do očí. "Máte-li nemocné dítě, nechoďte raději k lékaři". Opravdu dobrá rada.

0 0
možnosti

P91e34t28r 25S12k58á34c50e53l

23. 2. 2017 21:00

Andělé jsou důležití, ale je potřeba mít na paměti, že platí taky tohle:

„Člověknemůže sám sebe předělat, aniž by netrpěl, protože je obojím.Mramorem i sochařem.“ » Alexis Carrel. V roce 1912 obdrželNobelovu cenu za fyziologii

0 0
možnosti

Pokud autorko tři roky sháníte bez úspěch zubního lékaře, obraťte se na vaši pojišťovnu. Ta Vám je povinna zubaře zajistit.

1 0
možnosti

L96e90n63k13a 92N55o91v41á

22. 2. 2017 9:54

Já nevím čemu se divíte, že v období zvýšené nemocnosti musíte čekat v čekárně. Je logické, když řádí např. chřipková epidemie, že se lidé nahrnou k lékaři. Lékaři berou přednostně lidi (většinou to tak je), kteří sestřičce nahlasí, že jim není dobře a nebo to "okometricky" sestra tak zhodnotí. Aby brali ještě navíc ohledy na to, kdo přijde s dítětem, kdo přijde s babičkou, dědečkem už asi není v jejich silách. To, že se čeká v nemocnici třeba na ORL mě vůbec neudivuje, vždyt lékaři mají své povinnosti, chod oddělení, urgent atd. Vadí mi, jak Češi nadávají na české zdravotnictví, ať si zkusí stonat v Anglii a nebo Americe, to by teprve zjistili, co znamená slovo čekat.

5 0
možnosti

Naprosto s Vámi souhlasím. Ještě bych dodal, že ve Švédsku, ač se to nezdá, je situace ve zdravotní péči horší než u nás (cituji spolužačku, která tam již deset roků žije a která říká, že si nevážíme toho, co tady máme).

2 0
možnosti

Paní Váňová, mohla byste uvést, u kterého soukromého zubního lékaři či ve kterém zařízení stojí čištění zubního kanálku 5 tisíc Kč? To tam musíte mít tento lékařský úkon spojený s masážemi a kosmetickými službami......

7 0
možnosti

Nejhorší je, když musíte na urgentní příjem. Mají tam divné sedačky, kde se po půl hodině nedá sedět. A to nejde o ty, co mají hole a problémy s pohybem. Strávit tam pět, šest hodin je normální v horečkách, s krvácením... Koukáte na dveře, kam máte číslo a nic - dvě hodiny nic. Nikdo tam, nikdo ven. Poté přijde bílý plášť a zas čekáte v naději, že už... Nakonec, když se dostanete dovnitř, dvě lékařky u PC, jedna znuděná sestra, která čeká až bude moc brát krev a něco změřit. Dlouhé psaní lékařek do PC, další hodina čekání na výsledky. Děs. Určitě to neslouží zdraví. Příště opět plno, hodiny čekání, v ordinaci lékař, který nejdřív čte tři stránky chorobopisu z PC, potom se ptá, nechá odebrat vzorky, čekání na výsledky.. Nemocní nemají sílu ptát se, proč, prosí o pomoc. Když jsem ukončovala léčbu, zeptala jsem se - zas další, v pořadí páté lékařky - proč to tak dlouho trvá, odpověděla, že za tak málo peněz nikoho neseženou a ti, co tam jsou, musí běhat na oddělení, vizity a ten urgent je vlastně navíc. Nikde se nečeká tak dlouho. Nejhorší je, že tam čekají nemocní, nemocné děti, staří lidé. Možná v nemocnici je zacházení lepší, ale na urgentu děs, hrůza.

0 0
možnosti

L31e48n59k43a 44N37o70v41á

22. 2. 2017 9:48

Mám kamaráda lékaře, urgent je od slova urgentní tedy v nejvyšší nouzi. Jenže lidi tam chodí i s banalitami a tím se stáva, že se tvoří fronty a čeká se. Nehledě na fakt, že jim tam sanitky přivážejí další pacienty, které MUSI vzít přednostně.

2 0
možnosti

Šárko, tak to "nejhorší" snad máte s dcerkou za sebou. Když člověku není dobře, tak je nejlepší klid, a ne "sbírání" bacilů po čekárnách. Ať je vám oběma brzo fajn!R^

1 0
možnosti
Foto

Já po zkušenostech, že jsem po návštěvě čekárny u lékaře odcházel daleko víc nemocný, jak jsem přišel, přestal jsem k doktorovi chodit a nakonec jsem zjisti, že jsem díky tomu už 16 roků daleko zdravější, než do té doby..

6 0
možnosti

"Za čištění zubního kanálku po mě chtěl pět tisíc".

Proč šíříte takové dezinformace?

2 3
možnosti
Foto

Šířím dezinformace a lži celý život, baví mě to ;-) Optejte se na této adrese, kolik za tento úkon inkasují: http://www.novastomatologie.cz/ Krásný den přeji!

1 4
možnosti