Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P45e68t96r 59M73a49c80h80á48ň

22. 12. 2016 16:58

Plně s Vámi souhlasím. Pyrotechnika mi nic nepřináší, ani organizované ohňostroje (k nim mám averzi z dob studií v Brně, kdy město vyhazovalo miliony na zábavu, která prakticky nikomu valného užitku nepřinesla (možná snad prodejcům piva ve stáncích)...a přitom mohlo tyto peníze investovat do mnoha jiných užitečnějších věcí). Navíc nemám rád její hlasité projevy, právě kvůli trpícím zvířatům (a to zrovna já v naší domácí ZOO(kočky,slepice,pes,osmáci,křeček,kozy...) projevuji zvířátkům nejmenší náklonnost (takovou střízlivě "užitkovou")).

1 0
možnosti

A12l90e24n32a 27J15a17r14á

22. 12. 2016 7:01

Šárko moc hezky jsi to napsala a přeji ti krásné a veselé vánoce :-)

2 0
možnosti

1. Hezky napsaný. R^

2. Já to bouchání nemám rád, i se lekám.

3. Náš pes, blahé paměti, se hrozně bál, belgickej ovčák se dokázal nacpat pod vanu. Zajímavý je, že našemu kocourovi je to šumák, klidně si i v noci na Silvestra leze po svých štacích. :-)

5 0
možnosti
Foto

Františku, možná je při vší úctě kočičák hluchý jako poleno. Máme fenku, je jí šestnáct let. Každý rok jsme ji křísili, když byla v šoku. Posledních pět let jí je to ale vše jedno. A víte proč? ;-) Pěkné Vánoce přeji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik