Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tento článek mne potěšil, pobavil i poučil. Žena umí téma "vody" popsat s nadhledem a lehkostí, přitom podstata je vyjádřena a zachována.

Čí je voda? Mám obavu, že už tak úplně neplatí, že NAŠE. Proto, aby naše zůstala, musíme začít něco dělat, jinak z ní bude kšeft samovyvolených. Já a další lidé děláme toto http://pravdaovode.cz/veolia/.

Podívejte se a přidejte se, pokud nesedíte u piva.

0 0
možnosti

Tento problém sleduji a věřím, že díky panu Novotnému se posouvá správným směrem. Jen mě šokovala nedávná zpráva, že kromě zahraničních firem, jsou k tomuto finančnímu zdroji přisátí i někteří starostové a dokonce i středočeský hejtman. Jsou to námi volení představitelé, které my platíme za to, že budou usilovat o veřejné, tedy naše blaho. Dokud oni budou stát na straně překupníků s vodou, nic se nezmění.

Možná, že bych to za 380 000,- ročního přivýdělku asi taky dělal, ale do zrcadla bych se moc nekoukal, to aby se mi neudělala špatně. Vám karma.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS