Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co se současných reklam týká, tak úplně bezkonkurenčně nejblbější mně přijdou ty od Hornbachu, a v závěsu za nimi je "fousaté léto". Vždycky se ptám, co asi jejich autoři hulí za matroš. Musí to být něco extra strong...

41 1
možnosti
MS

Nicméně musíte uznat, že právě pro tu stupiditu si reklamy od Hornbachu nejvíce pamatujeme. :-)

0 0
možnosti
VM

Mám ze současných médií (záměrně píši médií, neboť se to týká všech televizí, rádií, no a zkuste otevřít nějaký časopis, samozřejmě ten z reklamy ;-D) naprosto stejný pocit. Nemám tak pevnou vůli jako autorka a od televize se odpoutávám postupně. Už jsem ve fázi, že nesleduji žádný nesmyslný nekonečný novodobý seriál a zprávy jsem už minimalizoval na občas. Každopádně mohu říct, že v těch dnech, kdy vyhraje opovrhování médii, mám spoustu času na sebe, na své koníčky, na přemýšlení o sobě a o bytí jako takovém. A je to krásné.

2 0
možnosti
Foto

Co bych Vám tak Vladimíre více o médiích psala, že...;-D Jediný seriál, který nám za poslední čtvrt století stojí za sledování je o jednom Ohnivém kuřeti. Člověk se zasměje, odreaguje a ještě přijde k zajímavému receptu. Už ho raději z opatrnosti nahráváme a manžel pak amputuje reklamy. Díky za Vaši reakci... nejen Vám. Všechny jsou většinou milé a zajímavé.

1 0
možnosti

ale stejně vnucované pilulky na erekci od sexuologa Vám jak vidět zřejmě nevadí;-D

2 2
možnosti
Foto

Ale jistě že nevadí. Při potížích - Radim Uzel :-) Naopak. Já toužím po reklamách typu "Už máte varlata pod kontrolou?" nebo "Navštěvujete se svým ptáčkem pravidelně ornitologa?" Ať si tvůrci reklam taky trochu podávají muže. Legrace musí být ;-D

8 0
možnosti
KV

A co takhle zrušit televizi a čas využít smysluplněji?

4 0
možnosti
JS

Pochopitelně televizní poplatky radostně dál platit

3 0
možnosti
MB

Někdy mi připadá, že jsou reklamy přerušovány ostatními televizními produkty.

30 0
možnosti
TP

hlavně jsou potvory zkoordinovaný a jsou občas na dvou kanálech ve stejný čas.

6 0
možnosti
JT

Zjistil jsem, že svou vaginu pod kontrolou nemám.

14 0
možnosti
MS

Tak bacha, abyste prošel mezi futry ! 8-o :-)

1 0
možnosti
KV

Jediné řešení: zrušit veřejněprávnou televizi a ty peníze dát všem za omezení reklamy.

0 1
možnosti
Foto

:) Ale pak se objeví fofola nebo "tati nic neříkej" a svět je hezčí, ne? ;)

6 1
možnosti
VM

Ano. je nutno sebekriticky přiznat, že cca 0,05% reklam mají hlavu a patu, jsou vtipné a příjemné.

2 0
možnosti
IP

Výborně!!! Mám zcela stejné pocity i když od PC pokřikuji na manželka, zda si rozumí se svou vaginou. Ona mi odpovídá, že se s ní pokouší domluvit, ale pokaždé toho musí nechat, protože ji hrozně bolí za krkem.

27 0
možnosti
Foto

Taková pštrosice nebo žirafa to mají jednodušší ;-) Možná byste si s ní mohl Ivane pohovořit sám. Přeci je, nemusíte tak křičet ;-D

0 0
možnosti
JP

Když je vagína v suchu, tak je svět hned růžovější (myslím) . S dcerou si zazpívejte a bude i veselejší.

1 0
možnosti

hm, tak jednou či dvakrát týdně, případně za měsíc, to sucho fakt dobrý být nemusí;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik