Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

zcela jste opomenula vousaté dítě, to mi úplně nahání hrůzu.

16 0
možnosti
Foto

Hrubý nedostatek, taky se ho bojím. Jak panenka z horroru,8-o

5 0
možnosti
Foto

Nám dospělým ženám připadá tato reklama přes čáru. Co však děvčata v přítomnosti chlapců, jak ty mají reagovat. Její obsah nenechává chladné mladé puberťáky, kteří si určitě najdou dobré otázky na tělo.

Je to nepříjemná představa, býti náctiletá a bombardována radami ohledně mojí vagíny. Byla bych asi červená jako rak a rychle bych vyklízela pole. Jen málokdy jsem se nechala rozhodit, ale v tomto případě bych to neustála.

12 0
možnosti
VK

Berte to taky z pohledu těch náctiletých capartů. Co si mají myslet např. o tom když máte svoje dny. Dle různých reklam to musí být žůžo. Dámy se slastně převalují v postelích, mají nepotlačitelnou touhu vrtět zadkem, tvářit se jako by byly zkouřené, dokonce viset hlavou dolů. Případně vyjet s kámoškama na mejdan a propařit celou noc. A nakonec hrát si na malého chemika a lít roztok modré skalice na vložky.

1 0
možnosti
DG

Reklamu vysílají i v 19 hodin mezi kreslenými pohádkami Spongebob a Scooby doo. Děti jsou podle nějaké chytré hlavy, cílová skupina pro tuto reklamu? Rv

11 0
možnosti
JF

J70a36n 58F59r61o97l38í35k

11. 7. 2016 14:26

Nedalo mě to, přečetl jsem si (znovu) předchozí blogy a musím paní autorku pochválit, že zraje jako víno. Velmi hezky a zajímavě napsané blogy o včelách, o škole i tentoR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Jene;-) člověk se musí nějak vyprofilovat.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi navíc jsou většinou reklamy minimálně o třetinu hlasitější.než běžící program.Nedávno nějaký svalnatý černoch probudil babičku v ložnici.Řval,že nějakej pitralon je lepší než citrony.Na víc měl tři ruce.Vím určitě,tu vodu bych si nevzal ani zadarmo.

11 0
možnosti
JF

J82a72n 70F92r86o55l73í10k

11. 7. 2016 14:33

Mám na to recept. Dík dlouhým reklamám se mě daří sledovat dva i tři programy souběžně. Mám dokonce i nějaký vnitřní budík, který mě zavelí kdy je čas přepnout zpět a to na každé stanici mají jinak dlouhé bloky reklam. A tak mezi Markízou (Tvoja tvár má známy hlas) zvládnu i SAT3 a hudební Rebel.

1 1
možnosti
JD

J51i12r43i 90D41v18o31r79a34k

10. 7. 2016 21:28

Fakt mi mluvite z duseR^Nejsem puritan, ale kdyz davali navecer "takove" reklamy jako na Arginmax, to me fakt take hnulo zluci...;-€

9 0
možnosti
Foto

Škoda, že jen tou "žlučí". Budou ty reklamy muset ještě vylepšit. ;-)

0 0
možnosti
MP

Ano, dobře jste to napsala....ale ...Vaše "curriculum vitae"pod Vaší fotografií mi připadá docela nevhodné.Méně by bylo více.Připomíná mi styl prof.ing.Václava Klause Csc...jsem nejlepší, dokonalost sama.Tím neříkám, že to co jste o sobě napsala není pravda.Jak poněkud znám třeba anglickou povahu, tak Ti by to neocenili.

1 0
možnosti
Foto

Jiní mají i obsažnější. Je to můj život.

0 0
možnosti
Foto

po shlédnutí výše citované reklamy vždy lituji e nemám vagínu

9 0
možnosti
Foto

Můžete zkusit napsat příspěvek do třetice a třeba už se povede bez chyby.

0 0
možnosti
Foto

při shlédnutí výše citivané reklamy vždy lituji že nemám vagínu

0 0
možnosti
JK

Můžete si přiložit chilli i na jiný orgán. ;-D

7 0
možnosti
PK

Vzpomínám si, že si kdysi dávno má tehdy cca. tříletá dcera za žádnou cenu nechtěla nechat přepnout reklamy, ve kterých se taková modrá voda vsakovala do předmětů, o jejichž existenci jsem před dobou televizněreklamní (za pana Vajíčka), vůbec neměl tušení. Jen mě mrzí, že se mi nepodařilo identifikovat předmětný seriál - pouze jsem vyloučil Comeback a Červeného trpaslíka :-). Ale asi ta reklama bude blbější než blbá - viděl jsem ji, samozřejmě zaregistroval, jak je pitomá, ale nepamatuji si název onoho přípravku. To takový Vizír - to bylo jiný kafe - to si člověk pamatuje i po dvaceti letech :-). Uzel na kapesníku forever :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik