Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Prosil bych autorku, aby se dostavila ke mně domů a očistila mi důkladně monitor mého PC, který jsem poprskal smíchy. :-):-):-)R^

10 0
možnosti
Foto

Jezuskote a jak já k tomu přijdu? ;-O Pošlete adresu já tam tedy skáknu.;-)

3 0
možnosti
MB

Jestli se vzali nebo ne záleží na tom, jestli měla / měl / měli / měly pod kontrolou svoji vaginu, přece ;-)

3 0
možnosti
ML

A co zkusit tu TV někdy vypnout? Bylo by to asi moc jednoduché a je mnohem zábavnější psát rádobyvtipné články... :-/

4 1
možnosti
Foto

;-D;-D;-D rozesmál jste mě Pavle. Však i my se na TV díváme jen sporadicky. A to pak máme v hlavě obzvlášť velký guláš. Protože asi nejsme trénovaní ;-D Díky za příspěvek.

0 0
možnosti
MV

Moc se na televizi nekoukám, tak děkuji za vtipné shrnutí, o co všechno přicházím ;-)

2 0
možnosti
Foto

P24a72v81e57l 47R69e83m80e27š

12. 7. 2016 14:06

ta reklama je tak silna, ze i ja , ac muz, zacinam mit pocit ze trpim vaginalni mykozou. Jinak vseobecne co se reklam tyce tax emi zda ze vlastne sledujeme reklamy sem tam prerusovane ukazkami z filmu. A to se na TV moc nekoukam.

6 0
možnosti
MV

To se vám zdá dobře - komerční televize primárně slouží jako médium pro prodej reklamy, filmy a seriály jsou jen vata, aby se na reklamy lidi dívali.

Veřejnoprávní televize pak slouží k šíření toho jediného správného bruselského názoru ...

5 1
možnosti
MK

M69a42r48t91i21n 72K22r95a32l

12. 7. 2016 13:56

Nejlepší je u nedělního oběda poslouchat, že není důležité, jestli jsou ve vagíně kvasinky nebo bakterie. Všechno vyřeší jedna tabletka.

Dobrou chuť. :-)

14 0
možnosti
PD

"Milý deníčku,

jsem ženská, která odmítá zaplatit pár stovek měsíčně za nabídku televizního vysílání bez reklam, a pak se rozčiluje, že televizní vysílání, které obaluje reklamy, obsahuje reklamy.

A navíc, ačkoliv mám počítač, tak se odmítám naučit, jak si filmy stáhnout z internetu, a tak furt čumím do té blbé televizní bedýnky.

Ten život je hroznej, co já si jen počnu?

Fúctě,

Autorka"

1 8
možnosti
JR

J15a66n 32R43i14c57h78t37e57r

12. 7. 2016 15:58

Milý deníčku,

já podobnou možnost v nabídce nemám a filmy sleduji zásadně v kině, v televizi nebo na dvd, neb se snažím dodržovat zákony této země. Nemusí se mi líbit, ale když jednou platí, tak je hodlám dodržovat.

Bez úcty

Poctivý hlupák

4 0
možnosti
MS

Mě naopak "pobavila" reklama na Jupíka uprostřed Kriminálky Anděl...8-o;-D Nějak jsem nechápal cílovou skupinu, jedině že by snad rodiče...

2 0
možnosti
JH

J86o58s86e62f 37H67á94j56e58k

12. 7. 2016 10:40

Já ne, místo toho jsem rozvedený...:-)

0 0
možnosti
IC

Náhradní program při reklamách je sudoku. Nejhorší ale je, že jsou reklamy opět vysílané o stupeň nebo dva silněji, než program. Ale tahle reklama i při sudoku vadí, to je fakt.

1 0
možnosti
MK

Ještě lepší je televizi nezapínat a vůbec nejlepší je ji vůbec nemít.

1 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik