Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

soudě podle komentářů, vyvolávají reklamy k produktům spíš averzi než co jiného - což je v případě vagíny celkem tristní záležitost;-D;-D

že to leze na nervy mě a manželovi - ale že už i náš puberťák pokřikuje ze svého pokoje "ježišmarjá zase ta vagína" , jeho by přece měla vagína ještě enormně zajímat ................ něco je asi špatně

nezbude než TV vypínat nebo ještě lépe ani nezapínat a jít se radši projít,

což je samozřejmě každého volba narozdíl od povinného poplatku za TV

9 0
možnosti
AT

Proč mají ženské vaginální mykózu? Aby věděly, jaké to je žít s podrážděnou pi....

4 0
možnosti
DD

Krásně a vtipně napsané. Čekal jsem kolik lidí tady začne vyprávět jak už televizi nemají a nebo se na ni alespoň nedívají.

3 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji Davide, Marku a ostatním, co se rádi smějete a nejen reklamám. A taky oceníte, že někdo si s tím dá tu práci a pokusí se Vás bez nároku na honorář rozesmát. Hezké léto V

5 0
možnosti
MV

prepnete na leto! bedna s vaginama pocka - pokud se bez ni neobejdete

1 0
možnosti
JL

Čumět na TV vysílání seriálu plné reklam, přepínat kvůli nim mezi programy a ještě se tím veřejně chlubit je zoufalství.

Když chci vidět nějaký pořad, mám další nejméně tři rozumné možnosti: a) stáhnu si z internetu; b) nahraju si vysílání a věnuju chvíli času vystříhání reklamy; c) použiju timeshift a začnu se dívat o pár desítek minut později, reklamu přeskakuju

Tohle fakt nechápu... Ani jako 'humorný' popis prodrbaného večera. Raději si něco hezkého přečtěte ;-)

5 8
možnosti
Foto

Pane Lebedo. Ujišťuji Vás, že pokud si JÁ začnu číst, nebudete mít VY co číst. Já píšu evidentně pro lidi jiného založení než jste Vy. Přečtěte si tedy raději neco hodnotnějšího, hlavně se zbytečně nesmějte. To je přeci trapné se smát. Nikdo Vás nenutí číst o kdejaké vagíně. Děkuji :-)

9 0
možnosti
TB

Ach jo, zpočátku to vypadalo docela vtipně, pak se z toho vyklubal nesmyslný slint s pokusem o pointu.

3 3
možnosti
Foto

Tak zkuste slintat někde pod jiným blogem, bude Vám líp :-)

2 0
možnosti
PP

no paráda, tleskám, krásně se to čte. Přiznám se, že jsem na Vás byla chvíli pěkně naštvaná :-) Protože "vaginu s čili kořením" jsem měla malinko rozepsanou taky jako blog, ale musím uznat, že na Váš nádherný, vtipný a krásně čtivý blog přebil moje snahy o psaní podobného.... ;-D Jak se říká - proč poslouchat kopii, když je lepší originál!! Paráda!!! :-)

8 0
možnosti
Foto

Petro, tak to se na Vás musím na mou duši mrknout. To jsem vůbec netušila, že bych Vám mohla lézt do zelí... tedy do blogu ;-) Každopádně díky za Vaše uznánínV které od kolegy obzvláště potěší. Já preventivně nikoho před psaním nečtu, abych nekopírovala a stejně se nějaké shoda namane :-)

0 0
možnosti

Výrobek nebo firma která mne ruší reklamou při sledování oblíbeného pořadu nám nesmí do baráku stejně jako produkty od Hrabiše, ty tedy z jiného důvodu.

Platím si televizní poplatky plus placené kanály na satelitu, tak by neměli provozovatelé otravovat. Problém je v tom, že dokud se nesamostatná tupá masa nechá reklamou ovlivňovat, tak bojkot výrobků z reklam, pár procenty diváků nic neřeší.

7 0
možnosti
VT

Já mám svou vaginu pod kontrolou. Mě to nepohoršuje. Moja má svého penise tež pod kontrolou a klape nám to.

3 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že televizi již pomalu přestávám sledovat a to proto, že ji totálně zničily reklamy. Pokud se většina filmů sestává z reklam, tak se jedná o promítání reklam občas proložených filmem.

A vrchol všeho je ta uřvanost. Když sledujete s napětím nějaký děj a do toho vlítne např. Jogobela, tak už jsem od té doby žádnou Jogobelu nekoupil a bojkotuji ji.

A zřejmě budu muset televizi zlikvidovat úplně, protože na vagínu opravdu nechci zanevřít.

20 0
možnosti
Foto

Ony i ty přípravky na erekci "stojí za to".

3 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik