Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D19a45n 60V40l26k

16. 5. 2016 16:25

Ale no tak, Šárko, neberte to tak tragicky. Zaprvé Vám (i vám ostatním, milé dámy, které se na to necítíte) nic nebrání vypůjčit si od obsluhy v obchodě kus balicího papíru, flusnout na zrcadlo a papír na ně přilepit a problém je vyřešen. A za druhé: víte, k čemu se takové kabinky dají využít? 8-o Dyť jsou lidi, kteří tam chodí za tím účelem zcela záměrně! ;-) To je úplně jiná situace, než v nudném a unylém soukromí. Popadněte svou drahou polovic, vyražte do obchodu a uvidíte, že na tom něco je. :-)

4 1
možnosti
Foto

A věříte Dane, že už jste několikátý včetně mých kamarádů, kdo mi tohle radí? Jste takový kabinkový had našeptávač z ráje ;-) Dobře, jdu do toho ;-)

1 0
možnosti
VK

V86í59t 32K36u85č97e70r95a

16. 5. 2016 15:22

Pro všechny dámy, co mají problémy v kabince. Pokud máte pocit, že v kabince vypadáte jako březí hrošice, tak si z toho nic nedělejte. Zpravidla když vylezete ven vypadáte stejně...

26 4
možnosti
Foto

A pánové samozřejmě taky, že. Jste báječný a taktní chlap. Vás musí žena zbožňovat...

5 3
možnosti
LE

To jsem ráda, že nejsem s tímhle problémem sama! A nejsou to jen kabinky. V mnohých obchodech mám pocit, že hned od vstupu mě všechny prodavačky (v naprosté většině mladé štíhlé dívky) pozorují s nevyslovenou otázkou, co že tam já vlastně chci? Potom, při pochodu kolem věšáků s oblečením, které v lepším případě končí velikostí 44, se jim ani nedivím. A proto i já jednoznačně preferuji nákupy přes internet.:-)

3 1
možnosti
Foto

Vítejte tedy v kubu, Lydie ;-) Díky, že jste se zastavila.

1 0
možnosti
AK

jedna moje kamaradka rikala ze se citi jako velryba na plazi. Dneska uz vim co myslela. Ach boze....ceka mne kupovani plavek. A do kabinky, uznate...budu muset. A manzel mi bude rikat "Jo tohle si vem, to je krasny" a ja se podivam do toho zoufaleho zrcadla a vynadam mu ze vubec nema zadnej vkus....uz ted se desim. Navic mam manzela blazna." Podivej tohle je krasny!" a strka mi do ruky minisuknicku pro sestnactku. Musim ho znovu upozornit na svuj vek, ale stejne se tvari ze mu ublizuju. A nejhorsi je, kdyz prijde z koupelny a nestastne mi oznami "Uz mam zase 65 kilo!" Roztrhat na kousky je malo, kfyz ja bojuju se 75tkou:( Plavky jsem si naposledy koupila nekdy pred dvaceti lety,Po internetu. Jenze tentokrat uz nemam cas a tak se ve stredu jdu poradne zakompexovat.

3 0
možnosti
Foto

Budu s Vámi Alenko, ať to zvládnete a ve vodě se pak stejně všechno schová ;-) Díky za prima hlášku. Ať je kamarádka ráda, že nepřiběhnou Greenpeace a nezačnou ji zachraňovat, to by byl teprve rozruch ;-) Jedna známá mi napsala, že v kabince má celulitidu i na krku 8-o;-D

0 0
možnosti
FM

Větší pitomost jsem už týden nečetl 8-o

9 4
možnosti
Foto

Pokud jste dočetl až do konce díky za výdrž. Škoda jen, že jste vůbec nepochopil, že jste se vlastně měl zasmát. Zaskočte si na nějaké hluboce politické téma, třeba Vám bude líp. A nebo napište taky nějaký blog, já si přijdu taky plivnout ;-D

6 0
možnosti
Foto

Je to tak... Mluvíte (píšete) mi z duše... Ale ještě hůř je snášejí muži... I oni si potřebují občas při nákupu např. riflí ověřit jejich velikost... Můj muž v kabince je dvojnásobný horor. Pro něj - i pro mne... ;-);-€

7 0
možnosti
Foto

Vidíte Mirko a to jsem si říkala, že píšu výhradně ženské téma. Je milé, jak se vyjadřují někteří muži. Někteří. Ty druhé bych do kabinky zavřela za trest ;-)

1 0
možnosti
JS

přesné, mé pocity to vyjadřuje přesně!

vážím 60 kg při výšce 171 cm a vypadám v kabince buď jak mtrvola vytažená po týdnu z vody či jak zkumavka, popřípadě jako zkumavka s břichem.vypadám úplně jinak než doma.

co je ale více než děsné, jsou krátké závěsy ( asi firmy šetří na látce ) a z toho vykukující nohy, nejlépe v punčochových ponožkách.

kultura nákupu nemá chybu!

7 0
možnosti
Foto

;-) zkumavka s břichem ano to je taky výstižné. Taky se nepoznávám, člověk se i lekne. Jano díky za Váš komentář. Nejsme v tom samy ;-)

0 0
možnosti
JM

Když se Vám nelíbí kabinky, nemusíte tam chodit.

Když se Vám nelíbí pohled na sebe sama v zrcadle, nemusíte se do něj dívat, nebo je taky necháte zrušit ?? všude?? A co tak něco změnit k lepšímu, místo dětinského fňukání.

2 13
možnosti
Foto

Když se Vám nelíbí můj blog, nemusíte ho číst. A pokud nemáte nadhled a smysl pro humor, budu celkem i ráda ;-)

13 0
možnosti
JJ

Obecně nemám ráda nakupování věcí na sebe. Většinou vím, že potřebuji kalhoty(tričko, spodní prádlo) najdu co by mohlo odpovídat, většinou vezmu jeden kus, vyzkouším a když je, už dál nehledám, zaplatím a jdu.

Ovšem, když jdeme nakupovat něco pro mého muže mám pocit, že v té kabince není můj muž, ale puberťačka, která chce něco na sebe, ale nemá představu co by to vlastně mělo být. Muž je v kabince, a zkouší občas mi dá pokyn, abych přinesla větší číslo, nebo jiný pokyn to samé, ale úplně jiné. Potom chce, abych mu řekla jestli je do dobré a já mezi tím rostu. On zkouší a zkouší a k tomu kouká na švy a jestli ho to někde netlačí, není tam něco co by mu vadilo na choulostivých místech atd. Asi by to tak mělo vypadat. Možná to není tak dlouho, ale někdy si vezmu čtečku a chvilku si čtu, když se ozve vyčítavé: "Ty si teď čteš?". No co mám dělat, jsem na místě, kde se necítím dobře, začínám se nudit, tak co bych si nečetla. Mě to prostě nebaví.

Nebavilo mě to nikdy. Nesnášela jsem situace, kdy mi mamka koupila něco nového na sebe a potom každé návštěvě předváděla jak udělala výhodnou koupi. Samozřejmě na mě. Z toho důvodu obdivuji modelky, že jsou schopné se nechat obléci, učesat a potom se ještě promenádují někde před lidmi. Kdy já bych už byla asi 10 metrů pod zemí. Ani puberta mě v tomhle nezměnila. Oblečení mám proto, abych nechodila nahá a nebylo mi zima. Škoda, že není alternativa na léto, aby nebylo vedro. ;-D

6 1
možnosti
Foto

Bylo by fajn mít srst Jitko, to by bylo po problémech. Váš muž je tedy borec8-o trochu trpím s Vámi ;-) Většinou mají ženy opačné problémy. Vůbec toho svého do obchodu dostat. Každopádně moc díky, že jste se podělila o své trable a zastavila se na kus řeči.

1 0
možnosti
FS

Též jsem pro zrušení zkušebních kabinek v obchodech. Na ženy jenom ve spodním prádle ( případně zcela bez prádla ) je aspoň pro muže - krásně vzrušující pohled a nevšední zážitek. Už aby to všude bylo !!;-D

14 1
možnosti
Foto

Františku, možná dostanu do zubů od Vaší choti, ale za Vás vtipný příspěvek musím poslat V Čekala jsem za bukem, až a tím nějaký chlap přijde ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik