Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doporučuji si najít takový obchod, kde pracuje zkušená prodavačka nebo ještě lépe krejčová. Já do takového chodím už několik let pro kalhoty. Nic sám nevybírám. Paní na mě mrkne a přinese ten správný střih a velikost. Vzdy to padne jako ulite. Kdyz jsem vybiral sam, vzdy to dopadlo spatne a byl jsem takto frustrovany (merim 2 metry a vazim 110kg, takze rozhodne nejsem ta prava konfekcni postava) Ve střihu je zakopaný pes. když je blbý, nepomůže ani o dve cisla vetsi obleceni. A nemoci si sahnout na materiál? To přece nejde. To z obrazku nepoznate.

8 0
možnosti
VK

Nejlepší řešení na problém se zrcadlem je vzít někoho o kom víte, že má vkus, s sebou. Pak stačí vyzkoušet čistě podle pohodlnosti a ty pohodlné věci si nechat schválit.

4 0
možnosti
Foto

Tleskám Vojto, to je opravdu bezvadný názor, díky za něj ;-) Doufám, že i Vy máte někoho tak bezvadného k sobě. Chlap někdy nerad říká: "ježiši tohle ti moc nesluší, máš v tom velký zadek." To samé žena. Takže když je ten někdo i taktní, není co řešit ;-)

0 0
možnosti
JK

Já kabinky miluji a nakupování oblečení obzvlášť. S moji výškou 180cm ,váhou 82kg a vysportovanou postavou strašně rád nechávám pootevřený závěs nebo chodím bez trička. ;-D

Je mi 38 a chce to pohyb a 5x týdně ve fitku :) plus strava !

Má žena má 40 je po dítěti (1rok) a dře jak kůň aby se vratila do kondice. Když kolikrát vidím mladé holky plné sádla tak se mi chce blejt a to brečí jak chtějí zhubnout ,ale to GENETIKA :D :D

1 7
možnosti
Foto

Prosím Vás Johanne a můžete čtenářkám prozradit, kde se tak nejčastějí převlékáte? ;-D já že bych se třeba přišla taky mrknout 8-o Vaše žena je šikulka, pozdravujte!

2 0
možnosti
Foto

M62i13r22a 48L41o19v71e

18. 5. 2016 5:15

Nevim jake mate kabinky v CR, my mame v USA dostatecne velike, muzete se tam pohodlne posadit, jsou tam dve zrcadla, takze se vidite i zezadu, je tam dostatek vesacku na raminka, kabinek je hodne v rade, takze ani cekat ve fronte nemusite. V obchode hraje moderni muzika.

Nenavidim objednavat si obleceni, nebo cokoli jineho online (tedy krome vitaminovych doplnku). Ja si musim na to sahnout, abych vedela z jakeho materialu je to obleceni usito. Kolikrat je moje velikost M malinkata jako S, jindy je me zase dobre L, kazda firma ma jinsi velikosti strihu, takze je nejlepsi si vsechno vyzkouset. Zrovna tak by u me nastal problem s velikosti obuvi, jedny boty mam 4,5 a jine cislo 5. Velikost kalhot je take zajimava, neco mam velikost 2, neco 4. A nejvetsi problem by mohl nastat treba s podprsenkou, protoze ta musi poradne sedet, jinak je k nicemu. Na internetu muze obleceni vypadat uzasne, ale ve skutecnosti nemusi byt nic moc. Navic proc platit za kazdou vec postovne? Ja uz mam zjistene, ktere dny jsou ve kterem obchode slevy a vypravim se tam ten den, navic se slevovou kartickou, kterou jsem od nich dostala a pak ta sleva stoji za to. Pokud bych chtela vratit nejakou vec zpet, zase dalsi postovne? Tak to neni vazne nic pro me. Ja velmi rada nakupuju, kolikrat stravim v obchode s oblecenim i 2 hodiny, vzdyt je to super relax.

Takze ja bych rozhodne kabinky nerusila ...kdepak!

3 1
možnosti
Foto

Milá Miro, já myslím, že máte tam u Vás i dost jiných věcí na vyšší úrovni než kabinky. Ale každý národ má prostě ty své bolístky nebo plusy v něčem jiném. Stejně tak nakupování v kamenném obchodu má své výhody versus nákupy na internetu. Já to řeším tak, že objednám více oblečení, mnohdy je i pošta zdarma a většinou v obchodu, který mi "šije na míru" a vím, že velikosti souhlasí. Ono záleží i na tom, kde a jaké kabinky mají. Je fakt, že v poslední době jsem zaznamenala posun k lepšímu. Zdravím Vás každopádně za velkou louži a jsem moc ráda, že jste zaskočila na kus řeči a přinesla své osobní zkušenosti:-)

2 0
možnosti
JF

J19a52n 11F27r68o38l23í10k

17. 5. 2016 18:18

Dovedu se vcítit do pocitů autorky. Když jsem se rozhodl si koupit kalhoty a nerepektoval jsem prostý fakt krejčovského metru, který mě ukázal neuvěřitelných 108 cm. A to se mnou byla manželka, která odebírala ty nemožně úzké kalhoty a přinášela stále větší, větší... Tak jsem se naštval a každý den jsem odkroutil 40 km na rotopedu až jsem sundal 10 kg a 9 cm v pase. Ale nákup kalhot stále odkládám. Ten prvotní zážitek v kabince ve mě zanechal nesmazatelné duševní pohnutí. Ženy to mají ještě horší. Tam vždy nepomůže nežerahýbejse. Geny jsou sviňa. A tak přeji autorce alespoň hodně invence pro další hezké psaní.R^

4 0
možnosti
Foto

M54i28r64a 49L75o74v39e

18. 5. 2016 5:30

Jake geny? To je pouze spatna skladba jidelnicku, mozna jite vic tuku nez potrebujete, nebo jite nezdrave tuky a mel byste pouzivat pouze ty zdrave.

A chce to hodne se hybat, to mate pravdu.

3 1
možnosti

P24a30v54e94l 67Š53e60d88ý

17. 5. 2016 15:44

V žádném případě krásně se tam miluje

1 1
možnosti
JM

J65a32n39a 70M14e17r37o12p94e

17. 5. 2016 12:25

No, nevím, myslím, že to je více než o kabinkách o obchodech a obchodnících. V poslední době asi nejraději nakupuji u jedněch Vietnamců - zvláště s jednou obchodnicí to je radost nakupovat. Přijdu, paní se podívá, přeměří mě, ještě se poptá na číslo, co mám na sobě a donese mi do kabinky tak patery kalhoty. Já z nich vyberu nikoli ty jedny, co mi jsou aspoň jakž-takž, ale tak dvoje až troje, co mi sedí nejlíp. Jen občas mi něco není, spíše řeším, zda se v nich i cítím dobře, zda jsou opravdu přesně na můj typ postavy, dost dlouhé a tak. A kabinky mají tak prostorné, že se tam bez problémů vejdu, závěsů "po kolena" jsem si nevšimla, jsou dost dlouhé, že se tedy "nahá" necítím. Takže - vykašlete se na obchody, kde jsou k vám "nepřátelští" a najděte si nějaký, který vám vyhovuje.

4 0
možnosti
MK

Nemáte bejt tlustý. Kabinky za to nemohou.

1 1
možnosti
AH

Takovéhle kabinky jsou ještě zlaté! Kam přijdu já, tam už bohužel tyto stesky pochopili a nainstalovali tak zužující zrcadla, že bych se v nich ani nepoznala. To zase odcházím a nic si nekoupím, protože si říkám, že mi to nějak podezřele sluší a bůh ví, jak to bude vypadat doma před zrcadlem! Zužující zrcadla bych vážně zakázala už úplně...

1 1
možnosti
KN

..........milá.....nežer a začni makat.........na třídních srazech se vždy divíme, kde že jsou ty štíhlé spolužačky a s kámošem si říkáme _ holky to mají jinačí............ po padesátce jsou tlusté prakticky všechny.........ze vzduchu to není - když vidím ty narvané košíky žrádlem s chemickou podporou ..........jste líné - nevymlouvejte se na hormony...........to platí i tlustých chlapech..........tvář máme vrozenou - ale za tloušťku si můžeme sami............tož, pěkný čas

9 11
možnosti
Foto

Zkuste se mrknout na můj web. A pokud máte pocit, že žeru, tak si skočte na oční. Možná by vám bodlo, abyste si dal do avataru vaše foto s vaší vozenou tváří. Třeba bychom se taky pobavili ;-) Nevím proč si někteří osobují právo blogerům tykat a být hulváti. Asi to o nich také ledacos vypovídá...možná to, že žerou seno ;-D

17 2
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik