Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dnes naposledy do bazénu. Od zítřka zase facka, venku dvacka

A taky vykydat dětem pokojíčky a školní tašky... Na počátku prázdnin mi naše devítiletá slečna oznámila, že je to JEJÍ pokoj a JEJÍ prázdniny. A tak jsem se sekla. Dám tedy tomu dítěti pocit zodpovědnosti a plnou důvěru!

Připouštím ovšem, že jsem se dnes bála otevřít dveře.

Ale musela jsem, protože si muž stěžoval, že kdykoli tam vstoupí, aby nakrmil andulku, něco se mu pokaždé nalepí na nohy. Můj vstup do dětské svatyně dekorovala andulka, která mi při snaze uniknout z evidentně nebezpečného prostředí, vrazila pompézně do hlavy. Bála jsem se rozhlédnout. Všude kopy poházeného oblečení. Plyšáci kam oko dohlédne, rozházení vůkol jako bonus.

Deska pracovního stolu nebyla pod nánosem bince prakticky vidět. Vše korunovaly pozůstatky tzv "slizu", který malé dámy ze sousedství, včetně té naší, společně po večerech vyráběly v různých modifikacích.

Vždyť já objevila tajnou varnu slizu!!!

Někdy v červnu jsem sliz našla dokonce na prostěradle v naší manželské posteli. Původně zamýšlený dotaz a tázavý pohled na manžela, že je nevěrný chlípník, zaplašilo bližší prozkoumání této lepkavé hmoty. Obsahovala třpytky! Nechci mužské plemeno obecně nijak podceňovat... ale až tak... no... to asi ne. Tohle zjištění mne tedy naštěstí  přinutilo nechat váleček na nudle mimo pohotovost.

Na židli u psacího stolu se skvěla zelená, žlutá a místy červená rozpatlaná vodovka. Kdysi blankytně modrý koberec se pyšní takovou směsicí různých barev a odstínů, že vypadá jako duha... Je to prý kreativní, asi to tak pietně zachovám.

Z pod postele čouhalo něco zeleného, naštěstí jen plyšák nějakého "hnusáka", které dávají za odměnu některé potravní řetězce. Ovšem i s ním, když jsem ho vytáhla za chapadlo z pod lůžka, vyběhl také chumel ponožek a spodního prádla.

Při bližším ohledání postele jsem zjistila, že od posledního převlečení, je poměrně zachovalá. Pak mi došlo, že dítě prakticky celé prázdniny migruje po domě a usíná, kde může, jen ne v posteli. Samozřejmě s tvrzením, že ta JEJÍ postel je tvrdá. My hanební rodiče jí musíme koupit měkkou. A větší. Ta současná má jen sto šedesát a holka roste, jako by jí za to platili.

Všude v pokoji byly znatelné různorodé pozůstatky z různých chemických pokusů a evidentní snaha o vypěstování různých kultivarů plísně. Ehm... slizu, velkého hitu současných dětí. Právě jsem vysílena, opustila dětský pokojíček. Nebojte se, nejste v tom vůbec sami.

Děkuji bohu, ač ateistka, že mne napadlo už v červnu vykydat školní brašnu!

 

 

 

  

Autor: Šárka Rosová Váňová | čtvrtek 23.8.2018 15:59 | karma článku: 19,66 | přečteno: 823x
  • Další články autora

Šárka Rosová Váňová

Že by malá jiskřička naděje?

Že by nás covid opravdu už něco málo naučil? Ne, nejsou všichni darebáci, nejsou všichni zlí. Ale člověku je nějak lépe, když to přímo pocítí.

6.3.2021 v 23:33 | Karma: 15,11 | Přečteno: 403x | Diskuse| Společnost

Šárka Rosová Váňová

Jak mě stát nechal na holičkách. Vás taky?

Ne, nejsem nemocná, tak si nehodlám ani náhodou stěžovat. Všichni jsme současnou situací zaskočeni jako býval náš drahý Karel Gott Českými slavíky. Pro mnohé jsou umělci darmošlapové a tvorové budižkničemu. Nevadí.Chtějí taky žít.

13.1.2021 v 8:09 | Karma: 37,18 | Přečteno: 6629x | Diskuse| Společnost

Šárka Rosová Váňová

Jak uklidit sám v sobě

O duševní hygieně se toho napsalo už určitě hodně. Jak to vidím já? Potřebujete se zbavit pocitu hořkosti z bývalého partnera? Míváte i přesto, že vám ublížil nutkavé pocity, že byste rádi, aby se k vám vrátil?

14.10.2020 v 19:19 | Karma: 12,09 | Přečteno: 386x | Diskuse| Společnost

Šárka Rosová Váňová

Jak úspěšně honit popeláře

Mám recept, jak se dokonale znemožnit a přivést manžela a všechny kamarády k slzám smíchu. A jako bonus získat novou přezdívku. Necháte se inspirovat?

31.7.2020 v 18:32 | Karma: 25,18 | Přečteno: 956x | Diskuse| Letní povídka

Šárka Rosová Váňová

Král Virusvět odejde sám, až dostaneme rozum...

Hledá se. Všichni se po něm ptají. Odkud se vzal, nikdo ho přece nezval? Všichni se pídí, odkud se vzal ten obávaný král Virusvět? Někteří tvrdí, že je to chemická či biologická zbraň. Pozvali ho sami tajemní netopýři...Ilumináti.

20.3.2020 v 16:11 | Karma: 13,75 | Přečteno: 509x | Diskuse| Praha a střední Čechy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik