Opožděný Den matek

Co se dovede přihodit během deseti minut? I vteřina nám dokáže změnit život, to přeci víme. Tři dospělé dcery popřály ke Dni matek, ale nepřijely. Pořád samá práce...

Kurýr dovezl den po Dnu matek nádhernou kytici. U ní byl pytlíček s dopingem, aby nezvadla a maličká obálka.

Déšť a kroupy. Muž nezajistil výběh morčatům. Druhý průšvih v pořadí, sekačkou mi zdevastoval vinnou révu, že je to nálet. Hrozně jsem ho seřvala. Moravák a nepozná víno! Vytvořila jsem odhodlaně kolem zbylého pahýlu révy opevnění. Dítě promoklo durch na kole. Tričko mu pustilo červenou barvu, vypadalo, že krvácí. Šílená průtrž, beru si o tři čísla menší dětské gumáky, sakra, kdy už si konečně koupím ty pro sebe. 

Běhám po zahradě, lovím zaběhlá morčata pod thújí. Déšť a kroupy... morčata promokla až na kůži. Já taky. Řvu bolestí, sedím na schodech v hale domu. Už vím, co je to Španělská bota. Nechci položit morčata na zem, držím je na prsou, cvakají jim zimou zuby. Dítě mi marně rve z nohou zaseknuté gumáky a volá na tátu. Pohádka O veliké řepě. Řvu bolestí. Táta řve smíchy. Zatracené haluxy! 

 

Suším fénem zplihlá morčata, trhám z dítěte prosáklé tričko. Odnáším morčata do klece. Jedno mi radostí bravurně počůrá prsa. Už jste si někdy sundávali přes obličej pročůrané tričko? Konečně otevírám obálku, která byla u kytice: "Máme tě rády, maminko". Počkám, až přestanu brečet a fotím. Nemám já krásný život?

Děkuju.

 

Autor: Šárka Rosová Váňová | pondělí 15.5.2017 21:00 | karma článku: 15,70 | přečteno: 597x
  • Další články autora

Šárka Rosová Váňová

Jak uklidit sám v sobě

14.10.2020 v 19:19 | Karma: 12,09

Šárka Rosová Váňová

Máme doma delikventku

16.9.2017 v 20:52 | Karma: 26,53

Šárka Rosová Váňová

Aktivní blbec

25.8.2017 v 18:42 | Karma: 25,01
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik