Nezařazené

Šárka Rosová Váňová

Jak se stát Maminkou roku 2017

A je to zase tady. Občas mě posedne myšlenka, že stárnu. Míváte to taky? A pak zpravidla přijde moment, kdy musím nutně světu a potažmo i sobě neprodleně dokázat, že ještě pořád za něco stojím.

8.8.2017 v 19:46 | Karma článku: 20.33 | Přečteno: 1006 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

V naší zemi lidské zrůdy nechceme!

Zhlédla jsem video. Je to úplně jiný pocit než se dívat na krvák plný potoků umělé krve a rafinovaně děsivých kolagenových masek. Jsem šokovaná, otřesená, zhnusená. Viděla jsem totiž realitu.

18.7.2017 v 16:39 | Karma článku: 47.39 | Přečteno: 8238 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Jak ulovit Copperfielda

To se tak někdy semele. Můj praktický muž si mě vzal za ženu na můj svátek. Nemusí si pamatovat termín výročí a do kalendáře se většinou podívá vždycky. A tak je u nás díky tomu většinou poslední školní den řádně hektický.

5.7.2017 v 9:39 | Karma článku: 16.22 | Přečteno: 1039 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Opožděný Den matek

Co se dovede přihodit během deseti minut? I vteřina nám dokáže změnit život, to přeci víme. Tři dospělé dcery popřály ke Dni matek, ale nepřijely. Pořád samá práce...

15.5.2017 v 21:00 | Karma článku: 15.70 | Přečteno: 597 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Ach, ta láska máje, ta si s námi hraje

Co všechno se může semlít v máji kolem lásky? I člověk je jen božský tvor posedlý touhou a pudem. Tak kam dnes spolu "pudem?" No přeci s láskou a za láskou do přírody. Ta je ovšem pro láskychtivého jedince plná nástrah.

9.5.2017 v 17:09 | Karma článku: 15.89 | Přečteno: 313 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Kukačka v podnájmu – část druhá

Chcete mít o zábavu postaráno a ze života peklo? Nasaďte solidní cenu za pronájem a nastěhujte si do domu matku samoživitelku se šesti dětmi a smečkou psů. Zajímá vás, jak se vyvíjí kauza dál?

30.3.2017 v 8:30 | Karma článku: 36.42 | Přečteno: 4790 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Kukačka v podnájmu

Chcete mít o zábavu postaráno a ze života peklo? Nasaďte solidní cenu za pronájem a nastěhujte si do domu matku samoživitelku se šesti dětmi a smečkou psů.

22.3.2017 v 20:06 | Karma článku: 44.35 | Přečteno: 44103 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Proč vlastně miluju chlapy...

Ne, nepište mi, prosím, ohavnosti do diskuse pod článkem. Vy, dámy, které právě chlap podvedl, opustil nebo příšerně naštval, že nesundal prkénko... Dnes je totiž hodlám nepokrytě opěvovat kvůli ochotě pomoci slabšímu pohlaví.

9.3.2017 v 17:37 | Karma článku: 34.20 | Přečteno: 2851 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Jste-li nemocní, nechoďte raději k doktorovi

Lehnu si na louku, sežvýkám někde tu a tam nějakou bylinku. Začnu se modlit, i když to moc neumím. Udělám vše pro to, abych už nikdy nemusela na polikliniku. Ale jak to vyřešit, když marodím já i malé dítě?

21.2.2017 v 10:13 | Karma článku: 37.33 | Přečteno: 7927 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Je těžké přiznat svůj věk? Sorry jako...

Dnes se moc nenosí říkat pravdu a být upřímný. Ale to se mě netýká a měnit se už nebudu. Dnes mi je padesát a píši svůj symbolicky padesátý blog. Milí čtenáři, přátelé, drahá rodino... jsem ráda, že vás mám.

14.2.2017 v 7:37 | Karma článku: 24.73 | Přečteno: 1140 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Skandální! Dceřin přítel je starší než můj muž

Některá žena ve středním věku prý občas zešílí a prohání zajíčky. No stane se, proč ne. Tak tohle mám už vážně za sebou. Zajoch si mě našel totiž sám a pořídila jsem si ho domů nastálo, čímž mi tahle aktivita odpadla.

25.1.2017 v 8:38 | Karma článku: 34.84 | Přečteno: 3079 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

U sousedů vyje celé noci klokan

Máme sousedy. Vy asi taky, že ano. Kdo je nemá, bydlí na samotě u lesa nebo u krmelce. Nebo kdesi v rozlehlé tundře. Někdy takovým lidem můžeme jen závidět. Naši sousedi si pořídili klokana. Ten tvor celé tři roky vyje a vyje.

21.1.2017 v 14:53 | Karma článku: 27.06 | Přečteno: 2255 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Nejlepší je americký styl výchovy dětí

Tedy... někteří to říkají. Dítěti se má dát naprostá volnost a svoboda. Hlavně ho fyzicky netrestat. Ovšem, pozorovat nestranně takové děti a třeba být někdy nuceně v jejich společnosti, je opravdu nejen o zdraví, ale i o nervy.

7.1.2017 v 16:52 | Karma článku: 48.81 | Přečteno: 54525 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Tak tedy, úspěšný první krok...

Je tady konec roku, milí přátelé. Nehodlám bilancovat či rozvíjet filosofické myšlenky. Od toho tady jsou povolanější. Chci vám i sobě od srdce popřát co nejúspěšnější vstup do nadcházejícího roku 2017.

31.12.2016 v 15:03 | Karma článku: 18.15 | Přečteno: 392 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Lidi, prosíme, nezabíjejte nás

Když jsem byla ještě malá holka, vzal mě tatínek fotograf na výlet k vodě. Jeho známý ornitolog ho požádal o fotodokumentaci z kroužkování labutí. Byl to zážitek, který by si žádné malé dítě nemělo nechat ujít. Tedy ani já ne.

21.12.2016 v 20:55 | Karma článku: 20.09 | Přečteno: 912 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Lhali nám, Ježíšek existuje!

Objednala jsem oblečky na dceřinu panenku. Růžovo šedé. Poštou přišly celé jedovatě zelené. A ještě bundička. Ta samá barva „jedovatka". Osazenstvo eshopu bere drogy. To není jinak možné! Naštvala jsem se a napsala jim.

4.12.2016 v 14:53 | Karma článku: 30.92 | Přečteno: 1407 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Perme se a žerme se, to se o adventu sluší

Facky, nadávky a urážky se ozývají průběžně z parlamentu. Už je to běžná rutina, a nějak jsme si na to zvykli. Nad Bangou je vynášen ortel. Ortel získal slavičí křídla a rozletěl se k nebi.

2.12.2016 v 12:13 | Karma článku: 25.22 | Přečteno: 604 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Důchodci už nevědí co roupama

Včera se babička vrátila k ránu z baru v hrozném stavu. Zpívala do rána a vyžadovala přísun kaviáru a kyselých okurek. Vůbec jsme se nevyspali. Zítra odlétá na Mallorcu. Jsem zvědavá, jestli se probere včas z kocoviny.

21.10.2016 v 10:32 | Karma článku: 46.70 | Přečteno: 23617 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Konečně jsem si na něj sáhla!

Jsem moc ráda, že se mi to podařilo. Jeden čas jsem si dokonce myslela, že vyhynuli. Marně jsem se vždy těšila, až si při tom budu moct něco hezkého přát. A teď jsem se konečně dočkala.

8.10.2016 v 10:00 | Karma článku: 23.20 | Přečteno: 1475 | Diskuse

Šárka Rosová Váňová

Tenerife – ostrov věčného jara 2

Aneb pohled za oponu. Cesta za vytouženým cílem, s hodinu zpožděným letadlem, byla dramatická. Za deset bezbožných teroristů vydala malá Ema, co měla čítankově mámu, maso i mísu.

8.9.2016 v 13:44 | Karma článku: 20.26 | Přečteno: 606 | Diskuse
Počet článků 79 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4306

Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz