Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já nevím. Tak trochu mi to připomíná provozovatele ubytoven. Ubytujeme cikány či jiné podobné parazity, napálíme jim "slušné" nájemné, které by nikdo nezaplatil, pokud by jej měl platit ze své kapsy a vyinkasujeme si od státu zaručený zisk. Už jsem slyšel dostkrát, že takoví nájemníci jsou terno, protože platba od státu je téměř jistá. Tady ale byla paní ještě přizpůsobivější než většina ostatních a vyinkasovala si podporu, aniž by platila nájemné. Já ty "Novákovy" vůbec nelituji.

1 0
možnosti
JS

J21a13n 60S74e46m57i11k

28. 3. 2017 16:48

to je tak kdyz nekdo pronajima svuj byt "na ksicht"

....bez potvrzeni o praci a prijmu potencialniho najemnika je to silenstvi

0 0
možnosti
MS

I když manželé Novákovi možná posloužili Úřadu práce jako volavky, lze kvitovat alespoň to, že se tu podvodnici podařilo usvědčit a že teď už z úřadů nevymámí žádnou podporu na bydlení. Těch peněz za nájem by se majitelé domu nedočkali tak jako tak, to je evidentní.

1 0
možnosti
Foto

Není ta nemovitost náhodou ve Velkých Přílepech...?

0 0
možnosti
RH

R72a67d46e12k 48H24o59d15a70ň

28. 3. 2017 13:05

Nějak jsem se v poslední třetině článku ztratil. Odstavec vyznívá tak, že Volšíková byla podezřelá z podvodu, a z toho důvodu panu Novákovi nevolali - ale oni by přece právě proto volat měli, ne? A co je to s tím úředně ověřeným podpisem Nováka?

To ji Novákovi ani jednou nepřišli navštívit kvůli kontrole? Dámu jistě patří vyrazit před barák (a preventivně ověřit zda si tam nenapsala trvalé bydliště, aby ještě neměli návštěvu exekutora co jim přijde zabavit jejich vybavení), ale - ono to chce přece jen trochu obezřetnosti.

0 0
možnosti
RF

gumovou hadici a tu bábu vymlátit ven

0 0
možnosti
SH

S45o12ň90a 48H56y93s62k24á

28. 3. 2017 9:13

Být paní Novákovou, podám TO na p. Volšíkovou pro týrání zvířat, utýrání zvířete a zničení soukromého majetku (vyčíslit hodnotu včetně nákladu na znovuuvedení do pořádku). ;-€

Jelikož ta osoba nemá moc peněz, můžou jí částečně sáhnout i na dávky a klidně by mohla jít i za katr.

0 0
možnosti
DZ

Nepochybujte ani na chvíli, že z této paní nedostanou ani korunu. Čím větší lůza, tím větší má v tomto státě zastání. Nikdo je nedonutí ani uklidit ten bordel, co tam nadělali. Dokud bude mít dobytek stále "nárok" na slušné bydlení, nic se nezmění...

7 0
možnosti
Foto

Po zhlédnutí fotek mohu s čistým svědomím říct, že mám doma opravdu báječně uklizeno...

4 0
možnosti
Foto

I kdyby jste rok na nic nesáhla, pořád proti tomu budete mít skvěle uklizeno. Hov^a na zemi, vajgle všude..... Tohle je skutečná lůza

0 0
možnosti

Neuhrazení tří nájmů = ukončení nájemní smlouvy a vystěhování bez přivolení soudu. Nazdar !

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik