Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co na to? "/Nechť se mládí vydovádí"... Varována byla - láska je mocná čarodějka...

Svižné a vtipné... R^

0 0
možnosti

Hezky napsanéR^ já si při takových situacích vždycky vzpomenu na své mládí a přestanu odporovat:-).

2 0
možnosti

Tohle se nedá naplánovat, pořešit - to si život, tedy příroda řídí sama:-)

Pěkně napsané, a ten příměr s tím pedofilem mě tedy dostal;-D

Ať se všem zúčastněným žije co nejdéle - co nejlépeVR^

1 0
možnosti
Foto

No, máte pravdu Maruško, Vám samozřejmě taky krásný život a děkuji ;-)

1 0
možnosti
Foto

Když už i váš novější model "zbělal", tak je pochopitelná vaše spotřeba chlapů. ;-)

1 0
možnosti

:-)....Pěkné, pobavil jsem se! Pokud se týká rychlých úmrtí mužů, nevidím to tak černě. Jsem vdovcem,(to není nabídka k sňatku), už 16 let, kolega 14. Fakt, že už máme do hrobu blízko, nás nijak netrápí a životem plujeme k naší spokojenosti výborně.

Ještě dodávám - že jsem majitelem 4 koní, pořád jezdím a denně se potkávám s lidmi o dvě generace mladšími.

A mám jedno přísloví - málo jíst, dlouho spát a s důchodci nesedat. Ale....před nimi, když jim chodím hrát, to neříkám ! R^VR^

4 0
možnosti
Foto

Jej, tak doufám, že si to tady kámoši nepřečtou :-) Stando, ono to je kus od kusu ;-) S Vaší filosofií a životním stylem máte stovku jistou. A děkuji! V

1 0
možnosti
Foto

Moje žena byla starší o 10 let, když jsme se poznali měla 3 děti z prvního manželství. Spolu máme 2 děti. Než letos zemřela prožili jsme krásný společné časy.

Vám karmaR^

4 0
možnosti
Foto

Radku, slzička za Vaši ženu. Pořád je s Vámi, věřím tomu. Děkuji za krásná slovaV

2 0
možnosti

No tak hlavně, ať tohle nadšené rozpoložení vydrží aspoň 30let a ať si váš manžel nepořídí pro změnu zajíčka mladšího než Vaše dcera. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Zatím drží sedmnáct, Mileno. Díky za vtipnou reakci. Blíží se Valentýn, kdy slavím kulatiny a jsem dítě lásky. Tak to snad vydrží. Buďte šťastná ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik