Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Nemusí být řešením vždy tělesný trest, respekt si rodiče u dětí mohou vybudovat i jiným způsobem. Já tohle chování dětí neuznávám a rozhodně nechápu jejich rodiče. Svou 5 letou dceru jsem plácla přec zadek snad 2x. Kdyby se chovala, jako tyhle děti, propadla bych se studem! Kdybych já měla takové zkušeností, jako pisatelka, určitě bych se ozvala!!

7 0
možnosti

Na to je jednoduchý recept.Jakoby náhodou polít mladou paní kafem nebo něčím jiným.A začít od vlasů.Do minuty je pryč.

3 2
možnosti
Foto

Tak vas musela nejaka takova zrejme vychovavat ... 8-o

1 1
možnosti
JV

Svatá pravda!!! Na to, jak je autorka mladá, píše skvěle!R^

3 2
možnosti
TK

A ta "Americká výchova" je prosím co za pojem? :D

3 0
možnosti
JP

Nikdy jste neslyšel? Nikdy jste nečetl o případech, kdy byla americká matka vláčena soudy, protože si dovolila uhodit na veřejnosti své dítě? To bylo první, o čem mě dcera poučila, když jsem šel s jejím synem a později dcerou ven. Nejen řádný fyzický trest, ale ani neúměrné zvyšování hlasu

3 0
možnosti
MT

Jsem již nějaký čas v důchodu a občas si zajdu do restauračních zařízení různé kategorie na jídlo a občerstvení. Je to tam hodně veselé. Dětské koutky, maminky s kočárky třeba i v patře. Prckové vesele se smějící a běhající mezi stoly, a to i ve 21:30. Prostě pohoda. Vždyť cproč by maminky dávali své děti hlídat, nebo sebe omezovat? Vždyť jsou to rovnoprávné bytosti a musí nám ukázat že se nám nejen vyrovnají, ale mnohdy překonají. Mladé maminky si posedí, pokouří, popijí , pokecají, jejich milované roztomilé děti se válí v restauraci po podlaaze, hrají si s hračkami, které měl kdoví kdo v ruce, nebo se vyválelo po pošlapaném koberci, a je všeobecná spokojenost. Vidílm-li někde takovouto idylku, otočím se, a jdu jinam, ať mají na tuto výchovu prostor a klid. Ona nám to vysvětlila paní Rychlíková, jaká práva tyto ženy mají.

8 2
možnosti
JZ

Nevěřím, že se to doopravdy stalo. Takovéhle divné náhody se stávají jen zlým lidem z Evropy, nebo Afriky.

0 8
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
12 0
možnosti
AJŘ

Jsou doma i u babičky sousedé?

0 4
možnosti
JP

Ano. Bohužel v USA již dávno platí přehnaný paternalismus a co hůře společenský a úřední tlak, aby i větší děti byly neustále pod dohledem.

Rodiče v článku měli oplétačky s úřady za to, že nechali šesti- a desetileté děti hrát si v parku samotné. Park byl přes kilometr daleko a děti se měly do šesti do večera vrátit. Já v tom problém nevidím.

4 0
možnosti

Bolest je základním a velmi silným výukovým signálem tělu, že něco není jak má být, je silně zapojená do paměťových struktur mozku a je určena k tomu, aby jedince chránila. Sáhl jsem na kamna a spálil jsem? Už to příště neudělám. A dobře si to pamatuju. Miliony let jsou mláďata rodiči usměrňována něžným kousnutím nebo klovnutím, pokud dělají něco, co je pro ně nebezpečné nebo je nevhodné. Nechápu, proč má najednou lidské pokolení v posledních 60 letech pocit, že se to má dělat jinak, bezkontaktně. Přichází-li plesknutí přes zadek dítěte bezprostředně po vykonání nečeho, co nemělo být provedeno a je-li to řádně odůvodněno, aby došlo k propojení tohoto reflexního oblouku, je to zcela v duchu přírody, fyziologie a hysterie kolem je zcela nadbytečná. Seřezat dítě do krve druhý den po rozbití školního okna je samozřejmě nesmysl. Chce to nadhled, toleraci a opustit černobílé a dogmatické vnímání :-) Hezký večer všem.

43 1
možnosti
Foto

Michale, tak jako vy bych to snad ani shrnout nedokázala. Moc hezké a výstižné. Děkuji R^

8 0
možnosti
Foto

M97i77r51a 85L23o97v10e

14. 1. 2017 15:15

Pamatuji se, ze kdyz byly nasemu malemu 2 roky (dneska je uz dospely) a byli jsme na prochazce, zacal se najednou vztekat, lehl si na zem a rval jak utrzeny. Snazila jsem se ho postavit na nohy, ale neslo to, proste se postavit nechtel. Skoncilo to tak, ze jsem mu dala par na zadek a okamzite na me zacala jecet nejaka starsi pani, co jsu pry za matku, kdyz sve dite biju?

4 0
možnosti
Foto

Asi tu paní doma mlátili jak žito, z toho si nic nedělejte. Zlomit chlapce jak vzduchovku, by bylo horší. Zadek toho snese víc. Pár na prdelku ještě nikoho nezabilo. Díky za reakci, Miro ;-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik