Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A86l24e92n78a 45J55a83r65á

2. 12. 2016 21:42

Ano máš pravdu , dnes přísloví že s pravdou nejdál dojdeš už není moderní . Moc hezky jsi to napsala . :-)

1 0
možnosti
Foto

Pár (tisíc) hospod, náleven, knajp, výčepů a restaurací bude nyní kvůli EET zavřeno. A stejný počet těchto zařízení různých typů se, jakmile se jen trochu zjara oteplí a vegetace se začne zelenat, se s větší žízní obyvatelstva zase otevře. :-P

1 0
možnosti

Jak já Vám Šárko rozumím.

1 0
možnosti

Hezky napsáno. :-)

Opravdu mi hlava nebere, jak někdo může psát "smrtelně" nenávistné a sprosté komentáře na něco/cokoliv, jen proto, že prostě jiný člověk má na věc odlišný názor.

1 0
možnosti

Když ona ta slušnost není tak atraktivní, cool a in...patrně.

Moc pěkné jste to napsala!:-)) Dík!

A pěkný adventní čas!:-)

3 0
možnosti
Foto

R^blog zaslouží nejem karmu, ale i uznání:-)...jen...bohužel ten Slavík a EET vlezlo do adventu...no nic...posuneme Slavíka nebo advent:-)

4 0
možnosti

J74i32ř55í 88N93o72s68e50k

2. 12. 2016 12:26

Výborné, dojemné. K zamyšlení.

Na stažení.:-(

3 0
možnosti

Tak to je hodně dobře napsaný fejeton. Opravdu trefený hřebík přímo na hlavičku. Smutná je ta dnešní doba......R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik