Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vůbec jsem nepochopil, co vedlo autorku k tomuto výlevu.

0 0
možnosti
Foto

Zřejmě to, co Vám není dáno pochopit. Je mi Vás trochu líto za Váš výlev...

0 0
možnosti

J82i27ř43í 12Š28v88e90c

22. 5. 2016 17:34

mě by zajímalo, proč jsou češi tak zaujatí. Pro koho se oblékáte? Předpokládám, že hlavně pro sebe. Je přeci důležitější, aby jste se vy sama cítila dobře. Nevěřím tomu, že by se nedalo najít oblečení, které Vám padne, bude se líbít. Ženy obecně mají lepší cit pro vyváženost oblečení. A jestli Vám někdo řekne, že v tom vypadáte jako pytel brambor, nebo máte velký zadek? Tím se řídíte? Máte se řídit citem a vlastním názorem. Je sice pravda, že i moje žena chce slyšet můj názor. Osobně si myslím, že ve chvíli kdy žena obleče nějaký ten hadřík v kabince, tak už má jasno jestli ho chce nebo ne.

Možná Vám to přijde divné, to co napíši, ale dříve jsem se choval podobně. Zbožňuji vysoké podpatky a jsem jeden z mála chlapů, který se k tomu klidně přizná, že je nosím i na věřejnosti a přijde mi to úplně normální. Je pravdou, že dost lidí čumí jako z jara, čas od času mi nadává do buzen atd. Na druhou stranu je plno žen i mužů, kteří mi botky pochválí. Dřív jsem to prožíval, ale dnes? Je mi úplně jedno, jestli jsem pro ostatní normální nebo úchyl. Důležitý je můj vlastní pocit. Ostatní ať si trhnou ploutví. Vykašlete se na ostatní, vypusťte z hlavy předsudky o tom, že máte potíž se oblékat. Ono bohužel dnešní móda pochází z Číny takže plno lidí má potíže s konfekcí. Osobně jsem to musel vyřešit krejčovou. Do firmy chodím v obleku a i díky tomu, že dělám amatérsky kulturistiku, nemá cenu řešit konfekci.

1 0
možnosti
JK

takhle jsem si vyhnat kozy v haj podle posledního obrázku rozhodně nepředstavoval. Nejenže jste nepotěšila oko mé, ale ani adminovo.

1 0
možnosti

J50i13ř46í 82Š56v76e60c

22. 5. 2016 17:15

buďte rád, mohlo by se Vám udělat špatně...

0 0
možnosti
KN

K47a33r32e24l 38N95o96v35á75k

21. 5. 2016 16:49

Na to je úplně jednoduchá rada, která platí od počátku věků. Nežerte večer u televize a místo toho cvičte. Pak pro vás bude zkoušení hadříků v kabince zaslouženou odměnou.

2 2
možnosti
MK

Jestli on nebude trochu problém v tom druhu obchodů. Butik je podle mě krám, kam má smysl jít, když se chce někdo v oblékání vyžívat, má to jako koníček, nebo shání něco na zvlášní příležitost. Kdo potřebuje jen slušné oblečení, má hromadu jiných míst k nakupování, kde jednak mysleli i na lidi co nemají ideální postavu, druhak tam občas mají i kabinky, kde si nepřipadáte jak na záchodku v obytném přívěsu a za třetí se tam člověk nemusí míjet právě s lidmi co se vyžívají v nakupování oblečení.

2 0
možnosti
IK

Pane Karásku, a mohl byste nám, ženám kolem 50 ( a váhou 58 kg/ 168 cm) trochu napovědět, popřípadě uvést názvy Vámi zmiňovaných obchodů? Za všechny předem moc děkuji.V

1 0
možnosti
VP

Vždyť to není povinné!?

Pro většinu to žádný stres není, naopak - je výhoda odnést si z obchodu zboží co vám padne.

Doporučuji Vám začít navštěvovat psychologa - problém je známý pod jménem obsesibně-kompulzivní porucha OCD) a při troše snahy se dá dosáhnout zmírnění stavu a zvládání běžných životních situací.

14 0
možnosti

J21i79ř74í 50Š55v64e13c

22. 5. 2016 17:16

pobavil jste mě :-) Souhlasím s Vámi

0 0
možnosti
JD

S těmi kabinkami máte svatou pravdu, jak já to nesnáším. Nádherné prostorné kabinky mají v hyperTESCO prodejnách, ale zase tam si člověk nevybere:-)

1 1
možnosti
KN

V zadnem pripade nerusit, je to super misto na spontanni sex. Kdyz to na nas prijde, tak staci zabehnout do nejblizsiho obchodaku!

1 0
možnosti
JK

tak teď už vím na čem jsem v kabince uklouzl.

1 0
možnosti
MH

Tak přeji, ať vám to zrcadlo konečně ukáže, co si přejete. A když ne, dejte vědět, až budete vyhánět ty kozy :-)

1 0
možnosti

Vzdyt tomu clanku uplne chybi pointa a nerika nic noveho, nez co uz bylo nekde stokrat a taky radoby vtipne popsano.

6 1
možnosti
Foto

Pane Řího, doporučuji nečíst. Udělá vám to dobře ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik