Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel, nemohu s Vámi souhlasit, protože Váš příspěvek je útokem na všechny slušné naše hajzly. Vzpomněl jsem si na tyto krásné verše připisované (neprávem) K.J. Erbenovi:

Neřekl slovo, neřekl nic,

To se s ním zrovna prolomil sitz.

Nebožák osudu svého nehoden

střemhlav se zřítil do ho...

Už nesmím dál.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za vtipnou reakci ;-D jsem to já ale útočnice, milý Anatole...;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, ono to moudro, říkám moudro protože to tak je používám dlouho. Je pravda, že občas ty polohy a místa střídám, ale vždy se zaručeným úspěchem ochrany zdraví. Pak si teda říkám ještě jedno úsloví, ale to zde nemohu napsat, neboť bych porušil pravidla. Ale snad jen dodám: čím důležitější a namychrovanější jedinec o to více větší blbec.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Pavle, Vaše slova by se i přesto dala tesat do mramoru, dovedu si je živě představit. Děkuji ;-D

0 0
možnosti

Diky,

Predstavuji si tam cely hrad a jeho sluhy. :-)

1 0
možnosti

Představa o "trůnění" některých mých klientů je vskutku děsivá8-o...Jinak díky za radu,zkusím:-)

1 0
možnosti
Foto

Ideální je latrína, jak jich vedle sebe sedí více!:-)R^

1 0
možnosti

Paní Šárko, o této metodě odbourání naštvanosti vím, a praktikuji. Tuhle jsem o ní psala v nějaké diskusi na idnes, v souvislosti s mazání příspěvků. Protože se mi ztratily takové, o kterých by nikdy neuvažovala jako o nezávadných, a zůstávají od jiných diskutujících takové, co třeba pohoršují mne. Napsala jsem, jak si představuji cenzora - s tím, že jsem to udělala velice obrazně - prostě, že ho vidím v nelichotivých pózách. Hm, a během chvilky se ozvala dokonce cenzorka, že je uražená 8-o.

2 0
možnosti
Foto

Inu Jaruško, potrefená husa vždycky kejhá. Ježiš, teď si to slíznu ;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, to já kamarádům říkám už padesát let. Kamarádku pozdravuji a VÁS také!R^

0 0
možnosti
Foto

S dovětkem: jak tlačí a lezou mu oči z důlku8-o

2 0
možnosti
Foto

To je dobrý! Od teď to budu praktikovat;-DR^

1 0
možnosti

mám tutéž metodu... Ale modifikovanou. Představím si ho na záchodě .. jako mušli .o)

2 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik