Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi jste si nepořídila správného právníka, který má lepší konexe, než s. škůdce. Obávám se, že bylo třeba zakročit ještě v době, kdy probíhalo stavební řízení, podobný, byť méně neblahý případ znám z příbuzenstva. Jak se prošvihne nějaký termín, je zle. Jinak zkušenost se soudy? Spousta sudích a právníků získalo JUDra pomocí rychlokurzu pro členy StB, tak co od nich chcete?

Máte přístup k médiím, tak máte možnost se alespoň trochu pomstít.

1 0
možnosti
Foto

Pane Dvořáku, právníka máme již pátého...co na to říci,že? Termíny jsme žádné neprošvihli. Kdo má peníze, má pravdu. Jsme ve fázi, kdy snad ani pomsta nemá smysl. Stačí jen šance na normální život. A potrestání bezpráví. Děkuji za Váš příspěvek.

0 0
možnosti

Vazena pani davam vam za pravdu. Snad proto, i kdyz jsem obcanem CR, moje rodina zije v jine zemi pod jinym justicnim radem. Pozastavil jsem se, v dobe meho pobytu v CR, nad chovanim byvaleho poslance. V soudni sini vynasel soudce rozsudek nad nim, a on delal "tiskovku" pres plot sve zahrady nekolik desite kilometru od soudni sine. Vse podle "radu" justice.

Druhy pripad se stal ve stejnem case pro jiny pripad. Pani soudkyne vynesla rozsudek a upozornila, ze zduvodneni jejiho rozhodnuti zverejni az na konci prazdnin, protoze jiz nema cas. Pry jede na dovolenou.

V te zemi, v kterem stravim vice casu nez v CR, v prvnim pripade by pan byvali poslanec musel byt pritomen a po vyneseni rozsudku (8 1/2 roku nepodminene) by byl v poutech odveden ze soudni sine a zacal by odpykavat svuj trest.

Druhy pripad by byl ukoncen velmi rychle. Pani soudkyne by tu dovolenou mela na trvalo. Chtel jsem jen vam podtvrdit vasi uvahu, ze je nas justicni rad postaven na hlavu. Osobne se vsak nedivim. Stare prislovy rika: "JAKY PAN,TAKOVY KRAM". To plati porad !!!!!

1 0
možnosti
Foto

Milý pane Limo, máte také smutné zážitky a zkušenosti. Ono většinou platí, že kdo nezažil, nepochopí. Máte samozřejmě pravdu v tom co píšete a já Vám za to děkuji. Ať se Vám tam kde jste daří.

0 0
možnosti

Advokáti jsou placeni svými klienty a za prachy je vlastně ke všem nepravostem navádějí. Systém je o tom, zda máte čím zaplatit a pak jste nepostižitelná, nebo nemáte a pak ať pří vás stojí všichni svatí, pokud jste nevinná. Většina soudců nepůjde proti kolegům, kdoví, kdy je budou potřebovat ...

5 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4311x
Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila v

TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.

Dobrý anděl  https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0b

audio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice, Gutta z Bubnu

e-book Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Rose, Moje puberta na draka, Pohádky z naší zahrádky

Knihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na draka, Deset tváří ženy Sherry Rose, Pohádky z naší zahrádky, Přiměřeně laskavé příběhy

Můj web: http://www.sarka-rosova-vanova.cz

 

Seznam rubrik